Gegen Bilderklau - Das Original

Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Statistik Chat Karte Zur Startseite

Gegen Bilderklau - Das Original » Prosa, Epik, Kunst » Schreibecke » Geschichten » Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): [1] 2 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi?
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi? Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

achtig vorwarnig, y schrieb in drü dialäktAugenzwinkern BL, ZH und GR Augenzwinkern tolli mischig oder? *gg* y find schwitzerdütsch gschichte z'schriebe isch viel shcöner, aber au schwärer wil y nur sehr selte so schrieb... also verzeihet mir wenns schrieb fähler drinn hätAugenzwinkern eifach säge *gg*

Edit: wer das ganze am stück lesen will:
http://www.hobbyfotographen.ch/gschicht.htm

Kapitel 1 ?
Trurig lug y mi um, de Tag isch wie immer verbi gange, ohni dass y öbis mitbecho ha. „Scho no schad“, dank y bi mir „aber was söll i mache? S’isch doch immer s’glichi mit mir. Y versink i mini Tagdräum vo ere schönere Welt…“ süfzend schlüss y d’Türe hinter mir und leg mi ufs Bett. Sofort flüge mini Gedanke wieder devo, immer witer und witer bis sie achömme i dem Paradis. S’isch schlicht döte, aber y wird gachtet und s’isch eifach nur schön. Es chlines Tal isch dört, mit alte Hüser und luter Tierli. Es hält eifach alles was i mir immer gwünscht ha, aber auch Mänsche sind döte, es gibt au Strit, aber mir wüsse alli: Mir liebe uns, und mir wölle alli eifach nur glücklich si. Doch jedesmol wenn y de Bub vom Hus am ändi vom Tal gseh, rammt’s mir es Messer ins Härz. Au disesmol chumt er mir entgägä und will mi umarme, doch y dräj mi ab und renn weg. „Nit au das no“, denk y bi mir „s’isch doch so scho gnueg schwär.“
Mini bei wärde mit jedem schritt schwerer und y hör wie er ufholt. Y dräj mi um, lieber jetzt ergä als weg z’ränne und er holt mi den doch i… mit zämme kniffene Lippe luegi y in bös a, wieso rennt er mir überhaupt noche? Hani das öbe wölle? Nai!
Zögern chum er au no d’letschte Schritt uf mi zue und grieft den behutsam nach minere Hand. Doch y ziehn sie wäg, y will nicht das er mi afast! Das würd y nümme verkrafte… nit hüt und au nümme i nem Johr. Kränkt luegt er mi a, und y gsehn wie er mit dä Träne kämpft und min Mage zieht sich zämmä. „Wieso isch es so schwer sich vo ihm ztränne, dewol nüt gsi isch?“ s’isch doch zum hüle, wie ä unschinbari Welt soviel usmache cha. Sit Tage will y mir irede das es alles nur ä Traum isch, doch es bringt nüt! Y lieb die Welt, und y lieb de Bub mit sine brune Hoor und de blau strahlende Auge, sis lächle verzaubert doch jede vo uns.

Edit 00.22: Weiter gehts...
Au wenn y ihn a lueg, gsehn y nöt wie er hült, spür aber doch sini trur. Erscht als ä Dräne uf mini Jagge keiht, bemerk y’s und nit numme mini Seel. Y merk nöt, wie mini Hand s’Nastuech us minere Täsche holt. Erschrocke los y’s keihe, als y’s ihm scho entgegestreckt ha. Aber s’isch z’spot, er packt mini Hand und zwingt mi förmli ihn a’zuluge. S’tuet scho weh, aber y will ihn nit a’luege also kämpf y gägä sin Griff a, doch vergäbens. Langsam lueg y ihn a, scho bevor y ihn ganz gseh, i sini Auge lueg, isch mir chlar, s’isch e grosse Fehler gsie! Y merk wie mies Härz dehi schmilzt, und wie y bi mir dänk: „Wieso ufgäh was y lieb? Was mi am Läbä hält?“
Und als ob er wüssti, dass er numme die Chance bekummt, bühgt er sich füre, und küsst mi flüchtig ufs muhl bevor er mir ins ohr flüschtert, dass er mi sehr gärn hät. Jetzt sind’s mini Träne wo uf sini Jagge tropfe, y hül de Vergangeheit noche, mini Träum und Plän, mini Wünsch und all dem was y je erreiche ha wölle. Y hül so fescht, dass er mi i sini Arme nimmt, dämit y nit keih. Doch y keih, y keih in es Loch wo nüt isch user y und mine verworfene Wünsch und Trüm. Je mehr er mi fest hebt, desto diefer keih y, und desto diefer y keih, desto fester hebt er mi.

Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert, zum letzten Mal von Black Katrin: 12.11.2006 12:42.

04.11.2006 18:32 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Black Power Black Power ist weiblich
FRIESENFAN!!!!!


images/avatars/avatar-23152.jpg

Dabei seit: 12.04.2005
Beiträge: 734

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hui, ändlech mol öppis uf Schwiitzerdütsch großes Grinsen
Find's chli schwierig, werum chasch di ned uf ein Dialäkt einige? So chammer auch schlächt korrigiere... Oder isch das de Grund, werum d'uf schwiitzerdütsch schribsch? Augenzwinkern
Nei, was mer uffallt, isch, dass du entweder y oder i nimmsch, schtört chli so... Und immer wieder het's mol es hochdütsches Wörtli drin.
Aber susch gfallt mer d'Gschicht, ich weiss ned, ob's mer nur so vorchunt, oder chammer uf Schwiitzerdütsch truuriger, schwerer schriibe?
Was aber sicher so isch, isch, dass mer länger het, zum Läse, es isch mit der Ziit chli müesam...
04.11.2006 19:16 Black Power ist offline E-Mail an Black Power senden Homepage von Black Power Beiträge von Black Power suchen Nehmen Sie Black Power in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

@ Black Power: is ja genau mein problem... ich hab keinen 'reinen' dialäkt, bin mit allein 3 gelichzeitig aufgewachsen... Augenzwinkern
mitm y und i:
Zitat:
Y versink i mini Tagdräum

das Y steht für Ich
und das i für in
=> Ich verseinke in meine Tagträume

darfst gerne korigieren falls du jetzt 'grobe' fehler findest Augenzwinkern

@ Jeanny: wenn ich zeit habe, gehts gerne weiter smile es macht spass mein gelaber mal aufzuschreiben *gg*
04.11.2006 23:35 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

*ggg*
ach... glaub mir, auch schweizer kriegen probleme mit 26 dialäktenAugenzwinkern lies es einfach 'laut' vor dann kommste langsam auf den richtigen wegAugenzwinkern is ne kleinkinder schreibweise, sagte meine deutschlehrerin immer Zunge raus

Edit: bissel weiter geschrieben


Au wenn y ihn a lueg, gsehn y nöt wie er hült, spür aber doch sini trur. Erscht als ä Dräne uf mini Jagge keiht, bemerk y’s und nit numme mini Seel. Y merk nöt, wie mini Hand s’Nastuech us minere Täsche holt. Erschrocke los y’s keihe, als y’s ihm scho entgegestreckt ha. Aber s’isch z’spot, er packt mini Hand und zwingt mi förmli ihn a’zuluge. S’tuet scho weh, aber y will ihn nit a’luege also kämpf y gägä sin Griff a, doch vergäbens. Langsam lueg y ihn a, scho bevor y ihn ganz gseh, i sini Auge lueg, isch mir chlar, s’isch e grosse Fehler gsie! Y merk wie mies Härz dehi schmilzt, und wie y bi mir dänk: „Wieso ufgäh was y lieb? Was mi am Läbä hält?“
Und als ob er wüssti, dass er numme die Chance bekummt, bühgt er sich füre, und küsst mi flüchtig ufs muhl bevor er mir ins ohr flüschtert, dass er mi sehr gärn hät. Jetzt sind’s mini Träne wo uf sini Jagge tropfe, y hül de Vergangeheit noche, mini Träum und Plän, mini Wünsch und all dem was y je erreiche ha wölle. Y hül so fescht, dass er mi i sini Arme nimmt, dämit y nit keih. Doch y keih, y keih in es Loch wo nüt isch user y und mine verworfene Wünsch und Trüm. Je mehr er mi fest hebt, desto diefer keih y, und desto diefer y keih, desto fester hebt er mi.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Black Katrin: 05.11.2006 00:22.

04.11.2006 23:51 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
TN-Miami TN-Miami ist weiblich
...einfach ich...


images/avatars/avatar-23649.jpg

Dabei seit: 03.03.2005
Beiträge: 642
Herkunft: Von Zuhause!^^

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hallooo...

also i kum jo usm Liachtastei und drum verstandi das o alles beschtens! smile
Jo, du häsch teilwies eba dia Hochdütscha Wörter dinna woma wörkli no a kli ad Usproch apassa söt. Leses doch eifach noml dur und denn merksches sicher... (Sorry för min Dialekt, aber i bi o an klinna Mischmasch...Augenzwinkern )
I finds uhuara guat, dass du dGfühl so öbrebrocht hesch. Es isch echt toll, i was gerned wasi sega söll! fröhlich Osser, es gfallt miar wörkli sehr guat! großes Grinsen

liabs Grüassle, Caro

__________________
{Ich traue jedem, nur nicht dem Teufel in ihm...}



05.11.2006 09:12 TN-Miami ist offline E-Mail an TN-Miami senden Homepage von TN-Miami Beiträge von TN-Miami suchen Nehmen Sie TN-Miami in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hehe merciAugenzwinkern

jo y merks au das einigi uf hochdütsch sind.. y frog e kolegin wie mes schriebt Zunge raus si cha numme schwitzerdütsch schriebe Zunge raus
05.11.2006 09:21 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Bloody Rose Bloody Rose ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-53332.jpg

Dabei seit: 04.11.2006
Beiträge: 70
Herkunft: Österreich

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ALso, ich finds geil xD Mal was anderes... wenn ich auch zum Lesen etwas länger brauche, da ich manche Wörter nur schwer entziffern kann ^^

Komm ja aus Österreich und wir redn auch nur im Dialekt, wenn der auch nicht ganz so extrem ist^^

__________________

7. Juli 2011 <3

the vice of grip like tension holds me fast
engulfed by you, what can I do when history's my cage?

look forward to a future in the past

05.11.2006 10:21 Bloody Rose ist offline E-Mail an Bloody Rose senden Beiträge von Bloody Rose suchen Nehmen Sie Bloody Rose in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

*gg* danke... kA wieso aber im schwiezerdeutschen fällt es mir einiges leichter gefühle auszudrücken und zu beschreiben ohne es gelich kitschig oder übertrieben zu findenAugenzwinkern
05.11.2006 10:22 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Janni Janni ist weiblich
Isländisches Terrorvieh


images/avatars/avatar-16653.jpg

Dabei seit: 11.02.2005
Beiträge: 365
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

mausl <33 habs auch verstanden XDDD ich mein verstehen tu ichs jetzt soo auch nur sprechen neeee XD da lachen sie mich alle aus ^^ toll wie du diese gefühle ausdrücken kannst....

__________________

Jannis Eisbär & Co
Grüße an: Black Katrin, Marei, Ann, Mona, Ladüüü, Maike, **Caro**, Tanja, Lenchen e.t.c.

05.11.2006 12:01 Janni ist offline E-Mail an Janni senden Beiträge von Janni suchen Nehmen Sie Janni in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Janni in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Janni anzeigen
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

großes Grinsen ich würd dich auch gnadenlos auslachen... ich weiss bin fies, aber hört sich immer so lustig an großes Grinsen

habs nochmals bissel überarbeitet + weiter geschriebenAugenzwinkern

Truurig lug y mi um, de Tag isch wie immer verbi gange, ohni dass y öbis mitbecho ha. „Scho no schad“, dänk y bi mir „aber was söll y mache? S’isch doch immer s’glichi mit mir. Y versink i mini Tagdräum vo ere schönere Wält…“ süfzend schlüss y d’Türe hinter mir und leg mi ufs Bett. Sofort flüge mini Gedanchä wider devo, immer witer und witer bis sie achömme i dem Paradis. S’isch schlicht döte, aber y wird gachtet und s’isch eifach nur schön. Es chlines Tal isch döt, mit alte Hüser und luter Tierli. Es hält eifach alles was y mir immer gwünscht ha, aber au Mänsche sind do, es gibt au Strit, aber mir wüsse alli: Mir liebe uns, und mir wölle alli eifach nur glücklich si. Doch jedesmol wenn y de Bub vom Hus am ändi vom Tal gseh, rammt’s mir es Mässer ins Härz. Au disesmol chumt er mir entgägä und will mi umarme, doch y dräj mi ab und renn weg. „Nit au das no“, denk y bi mir „s’isch doch so scho gnueg schwär.“

Mini Bei wärde mit jedem Schritt schwärer und y hör wie er ufholt, y spür scho sin Schnuf i mim Rucke. Y dräj mi um, lieber jetzt ergä als weg z’ränne und er holt mi den doch i… mit zämme kniffene Lippe luegi y in bös a, wieso rennt er mir überhaupt noche? Hani das öbe wölle? Nai!

Zögernd chum er au no d’letschte Schritt uf mi zue und grieft den behutsam nach minere Hand. Doch y ziehn sie wäg, y will nicht das er mi afast! Das würd y nümme verkrafte… nit hüt und au nümme i nem Johr. Kränkt luegt er mi a, und y gsehn wie er mit dä Träne kämpft und min Mage zieht sich zämmä. „Wieso isch es so schwer sich vo ihm ztränne, dewol nüt gsi isch?“ s’isch doch zum hüle. wie ä unschinbari Wält soviel usmache cha. Sit Tage will y mir irede das es alles nur ä Draum isch, doch es bringt nüt! Y lieb die Wält, und y lieb de Bub mit sine brune Hoor und de blau strahlende Auge, sis Lächle verzaubert doch jede vo uns. Au wenn y ihn a lueg, gsehn y nöt wie er hült, spür aber doch sini drur. Erscht als ä Dräne uf mini Jagge keiht, bemerk y’s und nit numme mini Seel. Y merk nöt, wie mini Hand s’Nastuech us minere Täsche holt. Erschrocke los y’s keihe, als y’s ihm scho entgegestreckt ha. Aber s’isch z’spot, er packt mini Hand und zwingt mi förmli ihn a’zuluge. S’tuet scho weh, aber y will ihn jo nit a’luege, also kämpf y gägä sin Griff a, doch vergäbens. Langsam lueg y ihn a, scho bevor y ihn ganz gseh, i sini Auge lueg, isch mir chlar, s’isch e grosse Fähler gsie! Y merk wie mies Härz dehi schmilzt, und wie y bi mir dänk: „Wieso ufgäh was y lieb? Was mi am Läbä hält?“

Und als ob er wüssti, dass er numme die Chance bekummt, bühgt er sich füre, und küsst mi flüchtig ufs Muhl bevor er mir ins Ohr flüschtert, dass er mi sehr gärn hät. Jetzt sind’s mini Dräne wo uf sini Jagge tropfe, y hül de Vergangeheit noche, mini Dräum und Plän, mini Wünsch und all dem was y je erreiche ha wölle. Y hül so fescht, dass er mi i sini Arme nimmt, dämit y nit keih. Doch y keih, y keih in es Loch wo nüt isch user y und mine verworfene Wünsch und Drüm. Je mehr er mi fest hebt, desto diefer keih y, und desto diefer y keih, desto feschter hebt er mi.



Y hör i de färni e Stimm mi rüefe: „Saskia! Jetzt chum doch ändli, s’Esse isch scho lang ufm Disch!” Und als ob y numme gschlofe hätti, stand y uff, und dänk, s’isch numme ä Draum gsie. Doch y spühr sin Atem i mim Rugge, als y mi umdrähje wödt, stoht scho mini Schwöster i mim Zimmer und schrait mi a, y söll doch ändlich cho! Mir chömä d’Dräne als mir chlar wird, dass y’s wieder nit gschaffe ha! Y bi doch erbärmlich, dänk y bi mir. Jedi vo mini Fründinne macht locker mit ihre Fründe schluss, egal us wellem Grund. Nume y chao’s nit, dewohl de Bub doch numme ä Fantasie vo mir isch, oder öbä nit?
05.11.2006 12:05 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Komplimänt Katrin. De hesch mi überzügt, das du glich guet chasch schribe. Klar, dini andere Storys si au guet, doch das ich super!

I findes ni schlimm, das d dialäkte misch isch. Ig rede ou chli es Gmisch, aber haut richtig Bärndüütsch Zunge raus

Mir gfauts guet. Doch d Schwoscht schreit sie a? Naja, chas giz...

Edit: i finds uf schwiizerdütsch truurig z schribe eifacher Augenzwinkern

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von sara1991: 05.11.2006 15:09.

05.11.2006 15:09 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
Sad Sad ist weiblich
.Grauwittchen


images/avatars/avatar-50910.png

Dabei seit: 19.08.2006
Beiträge: 829
Herkunft: Schweiz (St.Gallen)

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

wow
hammer geili gschicht Katrin
echt mega hammerz geil!!!!
I finds nöd schwär zum läsä aber jo... i bi mi jo einiges gwöhnt hehe

Aber e mega hammer geili gschicht... schrib umbedingt witer gell?

__________________

.schizophren .krank .verunstaltet .Skin Girl

05.11.2006 23:40 Sad ist offline Homepage von Sad Beiträge von Sad suchen Nehmen Sie Sad in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von Sad anzeigen
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

geb mir mühe kleinesAugenzwinkern ich dneke wird aber eher kein problem sein, da die geschichte leicht von der hand geht *gg* es is etwas das einerseits wahr ist, andereseits nicht Augenzwinkern wie heisst es so schön: in jeder geschichte ist ein funken wahrheit

jetzt müsste man nur wissen welcher Zunge raus

ne ich schreib schon weiter... aber halt langsam da ich teilweise 10mal denken muss-.- ich schreib zuselten scweizerdeutschZunge raus
05.11.2006 23:42 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Sad Sad ist weiblich
.Grauwittchen


images/avatars/avatar-50910.png

Dabei seit: 19.08.2006
Beiträge: 829
Herkunft: Schweiz (St.Gallen)

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

I bi nöd chliiiii *aufplüsch* Zunge raus
Hm... i han mer früener au so ein Virtuelle Fründ ibildet XD

__________________

.schizophren .krank .verunstaltet .Skin Girl

05.11.2006 23:48 Sad ist offline Homepage von Sad Beiträge von Sad suchen Nehmen Sie Sad in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von Sad anzeigen
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

bisch du wohl! weiss y ganz gnau Augenzwinkern

großes Grinsen süss... mis verrückti nüdeli hät a virtuelle fründ chaAugenzwinkern zu süss... hehe großes Grinsen werd morgen nach shule bissel weiter schreiben zum entspannen
05.11.2006 23:54 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Sad Sad ist weiblich
.Grauwittchen


images/avatars/avatar-50910.png

Dabei seit: 19.08.2006
Beiträge: 829
Herkunft: Schweiz (St.Gallen)

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von Black Katrin
bisch du wohl! weiss y ganz gnau Augenzwinkern

großes Grinsen süss... mis verrückti nüdeli hät a virtuelle fründ chaAugenzwinkern zu süss... hehe großes Grinsen werd morgen nach shule bissel weiter schreiben zum entspannen


+möp+
+chli mach+
+möp+
Me dörf jo wohl no träume oder? großes Grinsen
I bi nöd süess i bin es monschter *haha* Teufel
Ne scherz ^^ freu mi uf d'fortsetzig ^^

__________________

.schizophren .krank .verunstaltet .Skin Girl

06.11.2006 00:13 Sad ist offline Homepage von Sad Beiträge von Sad suchen Nehmen Sie Sad in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von Sad anzeigen
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ok... das sie kommentare kriegen würde hätte ich ja gedacht... aber an komplimente und gut garnit geschockt

danke leute smile
06.11.2006 18:33 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Engeli Engeli ist weiblich
sick delusion «


images/avatars/avatar-35931.jpg

Dabei seit: 07.09.2006
Beiträge: 1.205
Herkunft: in your head

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ja s'gfallt mer ish herzig.Mach nur wiiter so und ja d'Schwiizer at macht x)


__________________
stop me - wenn du mich fangen kannst !

06.11.2006 18:54 Engeli ist offline E-Mail an Engeli senden Beiträge von Engeli suchen Nehmen Sie Engeli in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

nicht viel aber bissel was:

Nidemol das weiss y me. S'isch eifach erbärmlich, y weiss doch nitemole me was wohr isch oder nit. Y main, chöntis nit au si, das y es numme drüm? Y mail, wär läbt scho so es läbä? Viellicht bin y jo numme am schlofe und wach wieder uf! Langsam chumt wieder Zueversicht in mir uf, aber y wills wüsse und zwick mi i de Arm. Y weiss nit ob y hül, will's weh da hät, oder will's doch kai drum isch sondern alles wohr. Mit gsänktem Chopf lauf y d'Treppi abe. Mini Schwöschter luegt mi bsorgt a, s'isch jo nümme neu das y am hüle bi, aber s'isch nit scho immer so gsie. Y bi mol de Sunnestrahl vo de Familie gsie. Chaum han y dä Gednke gfasst ha, sind mir no meh Dräne cho. D'Schwöschter will mi dröschte, doch y schieb sie weg und setz mi ane. Wieso wölle mi blos alli immer in Arm näh? Stoht öbe uf minere Stirn „Umarmig erwünscht“ oder so öbis?
07.11.2006 20:37 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

komm immer nur zu kleinen teilen unglücklich dumme schule... hoffe WE wieder weiter schreiben zu können smile

Y stüz min Chopf uf mini Arme und hoff das wenigschtens mini Muetter mi in ruhe lost. Und wirkli, sie luegt zärscht mi und den mini Schwöschter a. Sie schüttelt numme druhrig de Chopf und dänkt vermuetlich wieder das mir Striett händ. Sie isch jo e kaum do, sie verstoht eifach nie öbis! Aber sie tuet vor Andere immer so als wär sie d’perfekti Muetter.


vielleicht sagt ihr trotzdem was dazuAugenzwinkern
09.11.2006 17:22 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Seiten (2): [1] 2 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Gegen Bilderklau - Das Original » Prosa, Epik, Kunst » Schreibecke » Geschichten » Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi?

Impressum

Forensoftware: Burning Board, entwickelt von WoltLab GmbH