Gegen Bilderklau - Das Original

Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Statistik Chat Karte Zur Startseite

Gegen Bilderklau - Das Original » Prosa, Epik, Kunst » Schreibecke » Geschichten » Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): « vorherige 1 [2] Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi?
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Sad Sad ist weiblich
.Grauwittchen


images/avatars/avatar-50910.png

Dabei seit: 19.08.2006
Beiträge: 829
Herkunft: Schweiz (St.Gallen)

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

du weisch i find diä gschicht mega sweet mach unbedingt witer gell? <333

__________________

.schizophren .krank .verunstaltet .Skin Girl

09.11.2006 20:41 Sad ist offline Homepage von Sad Beiträge von Sad suchen Nehmen Sie Sad in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von Sad anzeigen
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hehe messi großes Grinsen
09.11.2006 21:21 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Also nochmals den letzten Teil zusammen gehängt, plus den neuen Teil Augenzwinkern Freu mich über kommentare

Y hör i de färni e Stimm mi rüefe: „Schwösterli! Jetzt chum doch ändli, s’Esse isch scho lang ufm Disch!” Und als ob y numme gschlofe hätti, stand y uff, und dänk, s’isch numme ä Draum gsie. Doch y spühr sin Atem i mim Rugge, als y mi umdrähje wödt, stoht scho mini Schwöster i mim Zimmer und schrait mi a, y söll doch ändlich cho! Mir chömä d’Dräne als mir chlar wird, dass y’s wieder nit gschaffe ha! Y bi doch erbärmlich, dänk y bi mir. Jedi vo mini Fründinne macht locker mit ihre Fründe schluss, egal us wellem Grund. Nume y cha’s nit, dewohl de Bub doch numme ä Fantasie vo mir isch, oder öbä nit? Nidemol das weiss y me. S'isch eifach erbärmlich, y weiss doch nitemole me was wohr isch oder nit. Y main, chöntis nit au si, das y es numme drüm? Y mail, wär läbt scho so es läbä? Viellicht bin y jo numme am schlofe und wach wieder uf! Langsam chumt wieder Zueversicht in mir uf, aber y wills wüsse und zwick mi i de Arm. Y weiss nit ob y hül, will's weh da hät, oder will's doch kai drum isch sondern alles wohr. Mit gsänktem Chopf lauf y d'Treppi abe. Mini Schwöschter luegt mi bsorgt a, s'isch jo nümme neu das y am hüle bi, aber s'isch nit scho immer so gsie. Y bi mol de Sunnestrahl vo de Familie gsie. Chaum han y dä Gedanke gfasst ha, sind mir no meh Dräne cho. Mi Schwöschter will mi dröschte, doch y schieb sie weg und setz mi ane. Wieso wölle mi blos alli immer in Arm näh? Stoht öbe uf minere Stirn „Umarmig erwünscht“ oder so öbis? Y stüz min Chopf uf mini Arme und hoff das wenigschtens mini Muetter mi in ruhe lost. Und wirkli, sie luegt zärscht mi und den mini Schwöschter a. Sie schüttelt numme druhrig de Chopf und dänkt vermuetlich wieder das mir Striett händ. Sie isch jo e kaum do, sie verstoht eifach nie öbis! Aber sie tuet vor Andere immer so als wär sie d’perfekti Muetter.
† † †

„Y weiss nümmä witter, s’isch doch nit d’Wirklichkeit!“ aglehnt a mini beschti Fründin hocke mir i de Mensa. Sie weiss eifach alles über mi, au vo de Sach mitm Bueb. „Weisch, hüt Nacht han y wieder vo ihm däumt. Y bi am Rand vom Tal gstande und ha de Lüt zugluegt, y ha gseh wie er mit de klini Kinder fange gspielt hät. Und als ä älteri Frau mit schwere Täsche umgelaufe isch, hät er ihre gholfe. Er isch de gueti Engel vom Dorf.“
Sie luegt mi a, und y gseh ganz genau das sie kurz vorm hüle isch. Sie liebt mi über alles, das weiss y au wenn sie mirs nie würdi sägä. Sie het gseh wie y vom Sunnestrahl vo de Schuel zu äm Hüffeli Elend gworde bin. Y kuschel mi no änger a sie ane, y würd jo gern ihn vergässe und zu mim altä Läbe zrug kehre. Denn würd y mi au traue ihre z’sägä, dass y sie lieb. Aber das isch jo nümme de Fall. Schnell wüsch y mir d’Tränä usm Augewinkel, hüle ufm Schulareal wär jo no schöner… Y lueg ufe um ihri Auge z’geseh, die wo mi immer so verzaubert händ. Doch als y ufe lueg bereu y’s richtig. Ihre laufe d’Tränä übers Gsicht habe, und mir isch chlar, s’isch mini Schuld. Langsam lös y mi us ihrer Umarmig und rutsch wäg vo ihre, nim min Täller und bring in zrug, ohne öbis gässä z’hab. Als d’Türä hinter mir zue got, renn y los und versteck mi im Wärchruum, bis es zur Stund lütet. Niemerd kennt mis Versteck, denn eigendlich hass y jo Wärche.
D’nächschti Stund häm mir dränt, sie isch i de Bio Gruppe, und y i de Mathe Gruppe. Min Lährer luegt mi bsorgt a, aber er häts endlich uf geh dummi Sprüch abzlo, im isch wohl langsam au chlar das öbis nümme stimmt. D’Stund vergoht ohni das y wirkli zulos, den y bi scho wider im Tal. Aber zum erschte mol gsehn y’s nöt ganz, sondern es verschwimmt mit de Wirklichkeit. Y gseh zwei Sache überänander, d’Schulstund und au s’Tal mit de Lüt. Y gseh au wider de Bueb, aber er isch de einzig wo y i beide Wälte gseh, er stoht ganz chlar vor mir, i de eine wie au i de andere Wält. Y hör wie d’Klass afangt z’lache. S’Tal verschwindet aber er bliebt do, verwirrt lueg y mi ume. Näbä mir sitzt niemerd wo mit hätti sägä chönne was los isch. Doch den redet de Bueb mit mir: „Darf y do ane hocke, oder isch do bsetzt?“ Mini Klass hört uf lut z’lache sondern wartet gspannt uf mini Antwort. „Jo…“ verwirrt lueg y mi um. Wär isch das, wo chumt dä den plötzli här? Eini wo hinder mir hockt flüschtert mir zue, dass är de Neui isch, unser Klasselährer heibi uns vo ihm erzällt. Mir stockts Härz. Chas wirkli sie, dass de Bueb usm Tal jetzt näbä mir hockt?
11.11.2006 09:42 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
.smartness .smartness ist weiblich
0 3 / 0 3 / 2 0 0 9


Dabei seit: 20.04.2007
Beiträge: 4.226

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hey smile
Anfangs paar Leseprobleme, aber sonst ists dir gut gleungen smile
Schwitzerdütsch *lol*
Schreib doch noch weiter...smile

__________________

11.11.2006 12:10 .smartness ist offline Beiträge von .smartness suchen Nehmen Sie .smartness in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie .smartness in Ihre Kontaktliste ein
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

so... mehr gibts heute nichtgroßes Grinsen IH wartet doch auch noch auf pflege Zunge raus

Total verwirrt starr y ihn a, d’Klass fot sofort a z’kirchere und z’flüschtere. Doch y hörs nit richtig, numme im Unterbewuscht si. Er luegt mi genauso a, als ob mir uns chänä, aber doch au wieder nöt. Unser Lährer luegt uns numme Chopf schüttelnt a, seit aber nüt, was a es Wunder gränzt. Erscht als d’Klass afot ihri Sache z’packe und lut wird, löse mir unsere Blick. D’Stunde hät ufghört und jetzt häm mir wieder mit de andere Gruppe zämä Dütsch. Das würdi jo heisse das de Bueb und mini bescht Fründin sich träfä. Bi däm Gedanke isch mir schwarz vor Auge gworde, y lieb doch beidi! Y gseh sie beidi vor mir, liecht verschwumme, Angst ergrieft mi und wieder wird mir schwarz vor Auge. Doch disesmol han y nümmä wölle erwache. Y merk wie sie mi ufhebe, y spühr genau d’Händ vo ihre aber uf de andere Site vo mir merk y sini Händ! Panik setzt y und jetzt bin y ganz wäg.
„Eigendlich isch sie gsund, y weiss nöt was sie hät. S’gseht fascht so us, als ob sie nümmer erwachä wölli. S’tuet mir leid ihne das sägä z’müsse.“ Y hör ä främdi Stimm, und mini Muetter hüle. Doch y wöt eifach nit d’Auge uf due! Y will nit zrug i d’Wält, y will nit mini Fründin verlühre, y wöt nit näbä däm Bueb im Mathe hocke! Aber y märkt wie mini Muetter immer feschter hült, und plötzlich spühr y d’Gegewart vo minere Schwöschter! „Was wöt den die do? Sie hasst mich doch e!“ dänk y bi mir. Doch y düsch mi, y spühr plötzlich Tränä auf mim Arm, aber sind nit die vo minere Muetter, die fühle sich anders a das weiss y genau! Plötzlich wird mir chlar: S’isch mini Schwöschter! Y schlon mini Auge uf, und gseh sie näbä mir hocke und hüle. Sie hebt mini lieblings Teddy im Arm und drückt ihn a ihrer Härz. „Isch dä nit mi?“ frog y sie sanft. Sie luegt mi erschrocke a und fot aufo kreische und umarmt mi so stürmisch das es mir d’Luft abgestellt hät. S’Grät näbä mir goht los und sofort sind lueter Främdi im Zimmer. Y lueg mini Schwöschter a, und sie luegt mi a, und uns beide isch chlar: Hüt hät sich öbisch zwische uns gändert!
† † †
De Arzt hät gseit, y söll ä Wuche de Hei bliebe und nöt lärnä sondern entspanne. S’isch scho chomisch, dänk y bi mir, y ha doch numme nicht wölle das y öbert verlühr, und jetzt muss y nöt in d’Schuel. Mis Schwösterli chümert sich liebe voll um mi, und chot alles was y lieb. Mis Mami hät mi sofort wieder vergässä, als y dahei acho bi. S’isch nüt neus, aber y ha jetzt öbert wo für mi sorgt und y fühl mi zum erschte mol wie da Hei. Aber s’Glück hebt wie immer nit lang bi mir: De Bueb und mini bescht Fründin chömä gmeinsam verbi. Y bi fascht wieder zämmä broche wenn y nicht gseh hätti, wie mis Schwöschterli sich gfreut hät, dass sie chömmä. Also han y mir Mühe geh wach z’bliebe. Sie händ mir erzählt was passiert isch und wie sie mi ins Krankehuus bracht händ. Mini Fründin hät aber glie wieder müsse go, doch de Bueb isch bliebe. Mini Schwöschter hät müsse go y chaufe also hät er abote, uf mi ufzpasse solang. Mi händ si nöt gfrogt gha, y bi vor schreck fascht wider wegkippt. Doch er nimmt mi eifach in sini Ärm und küsst mi ufs Mul! Zerscht bin y total verschrocke, aber denn isch mir de Kuss bechant vor cho, und mir isch chlar gsi: Er isch würkli dä Bueb usm Tal!
De Kuss isch lang und zärtli gsi, denn häm mir mini Schwöschter ghört wie sie redet. Er lost vo mir und isch ohni es Wort z’sägä gange. Mini Schwöschter chumt i mis Zimmer, hinter ihre mini Fründin. „Sie hät dir vergässä öbis z’geh!“ Seid mini Schwöschter und goht wieder. D’Fründin vo mir hockt sich näbä mi und luegt ihre Füss a. „Als du umkippt bisch… Do han y ä heide Angscht um die cha! Mir isch chlar gworde…“ sie luegt mi schüch a und drückt mir ä flüchtige Chuss aufs Mul „dass y di lieb…“ Sie hät wölle ufstoh und go, doch y ha no ihri Hand z’packe becho. „Y lieb di doch au“ flüschter y ihre ins Ohr bevor mir wieder schwarz vor Auge wird. Y merk numme no wie sie mir ä Kuss uf d’Backe hucht und denn zu minere Schwöschter rennt. Y hör sie schreie und y zwing mi dezue ufz’stoh, y lauf d’Treppe abä und fall in d’Ärm vo minere Schwöschter. „Du söllsch doch nit ufstoh!“ „Y ha müsse, y will nöt das du hülsch…“ Müd leg y mi ufs Sofa und schlof y.
Als y wieder ufwach, hockt mini Schwöschter näbä mir, i ihre Arme liegt wieder min Teddy. „Was isch den los gsi?“ frogt sie mi ängschtlich. Y lueg sie a, und erzäl ihre eifach alles. Vom Tal, vom Bueb, vo minere Fründin. „Weisch, y lieb beidi! Y wöt aber keinem weh tue, und scho garnit übert verlühre!“ Sie nimmt mi in ihri Ärm und y hül einfach druf los.
11.11.2006 13:49 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
gioenu gioenu ist weiblich
Marco I Love You!!! <3


images/avatars/avatar-22316.jpg

Dabei seit: 07.05.2005
Beiträge: 2.024
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

i muäs sägä, äs isch zersch chli verwirrläch xi, vor auem dr dialäkt, i meinä ig aus astreinä bärnär fröhlich aber ehrlech xeit findeni diä gschicht vou dr hammer! isch würkläch guet.... me het z gfüäu du wüssisch sehr genau vo was du schribsch... (isch ke vorwurf oder agriff oder so, gäu!)

liäbä gruäss, anita

__________________

11.11.2006 18:37 gioenu ist offline E-Mail an gioenu senden Homepage von gioenu Beiträge von gioenu suchen Nehmen Sie gioenu in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hehe d'Bärner haltAugenzwinkern
Nei messi für din Kommentar, s'freut mi das mers gfühl hät das y öbsi devo verstand. S'isch aber nit wirkli so, y weiss au nöt so rächt wie y's söt erklärä... s'isch so es gfühl z'wüsse wies isch.
11.11.2006 18:42 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
.jinx .jinx ist weiblich
ehemals Nikkivieh


images/avatars/avatar-46360.gif

Dabei seit: 06.07.2006
Beiträge: 1.606
Herkunft: CH

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hei, ich finds echt witzig, uf schwiizerdütsch z'läsä ^^ usserdäm isch dini gschicht voll schöön!
lg Nikki

__________________

11.11.2006 20:49 .jinx ist offline E-Mail an .jinx senden Homepage von .jinx Beiträge von .jinx suchen Nehmen Sie .jinx in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

smile danke smile

*gg* werd mal sehen wie lang sie wird, aber denke nicht sehr lange... aber noch n bissel kommt sicherZunge raus
11.11.2006 21:26 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hm... ich schreib vielleicht noch bissel weiter... wie es weiter gehen würde, sag ich nichtAugenzwinkern aber sagt mal ob ihr gern noch mehr lesen würdet.

Frühner wärä mir nie so zämmä chockt, s’isch als ob mir nümmä Gschwüschtert sondern Fründinne vo chli uf wärä. Z’wüssä das me m’andere öbis bedütät änderet soviel im Läbä. Y hätti dänkt, s’isch so au mit mim Mami, aber s’isch äbä nit e’so! Mir chönne sie jetzt beidi nümmä liede, will es ihre gliich isch, wies mir goht. Hauptsach y bi de Heime und sie muss nit so due als ob! Au mini Schwöschter verstoht mi ändlich, sie verstoht jetzt was y gegeh s’Mami ha, und das es nit grundlos isch! Y ha mi scho immer gfühlt als ob y nicht zur Familie ghör, aber jetzt weiss y, y ha ä Schwöschter! Langsam lös y mi us ihrer umarmig und lueg sie a. Meh gseht genau das sie sich grossi Sorgä um mi macht. „S’goht wieder, mach dir bitte kai Sorgä…“ Y stand uf und gang i’s Bad. S’isch eifach z’viel. Erscht d’Sach mitm Bueb und miner Fründin, und jetzt au no mini Schwöschter. Will doch niemertäm weh due! Im Spiegel gsehn y es Gspänsch: blass, verzusti Hoor, dunkli Ring under dä Augä und knall roti Lippä. Erschrockä mach y ä Schritt z’rueg. Kai Wunder das mini Schwöschter soviel Angscht um mi hät! Kalts Wasser sprütz mir entgägä als y de Wasserhanä voll ufdrähi, aber s bringt eifach nüt, y bi immerno bleich wie äs Gspänscht. Y nimm ä grosse Schluck Hanäburger als mir fascht wieder schwarz vor Augä wird. Als s’besser goht, mach y d’Auge wieder uf und gseh vor mir d’Klinge vo mim Rassiermässär. Schnäll schlüss y d’Türä ab, s’söll mi niemert überraschä! Vielleicht krieg y jo so wieder mini alti Farb, dänk y immer wieder als y s’Mässer a min Arm asätz. S’Bluet flüsst rasch, y ha nit gmerkt wie düf y gschnittä ha! Überrascht lueg y m Bluet noch wies a mim Arm entlang lauft und ins Lavabo tropft.
† † †
„S’goht mir wieder guet, s’isch eifach nummä ä Schwächi Afal gsi.“ Zum zähntä mol muess y minere Klass sägä, dass es mir guet goht und alles in Ordning isch. S’isch die letschti Stund vor dä Mittagspausä und langsam krieg y angscht, was sött y den machä? Beidi dänkä y wöt öbis vo ihm/ihre, was jo eigentlich au stimmt.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Black Katrin: 13.11.2006 16:25.

12.11.2006 12:44 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
Sad Sad ist weiblich
.Grauwittchen


images/avatars/avatar-50910.png

Dabei seit: 19.08.2006
Beiträge: 829
Herkunft: Schweiz (St.Gallen)

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

wow... mega truurig aber irgentwie check ichs nöd so... isch se den Bisexuell oder wiä? ^^
Sorry bin no chli müäd hehe

__________________

.schizophren .krank .verunstaltet .Skin Girl

12.11.2006 13:18 Sad ist offline Homepage von Sad Beiträge von Sad suchen Nehmen Sie Sad in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von Sad anzeigen
gioenu gioenu ist weiblich
Marco I Love You!!! <3


images/avatars/avatar-22316.jpg

Dabei seit: 07.05.2005
Beiträge: 2.024
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

mou, muäs sägä! s isch würkläch guet gschribä, aber s geit aues chli schnäu..... i würd chli ufpassä, dasde ned z viu tempo id gschicht bringsch! süs verwirrts äbä de doch chli....

__________________

12.11.2006 21:57 gioenu ist offline E-Mail an gioenu senden Homepage von gioenu Beiträge von gioenu suchen Nehmen Sie gioenu in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hm... ok überarbeite den schluss nochmals bisselAugenzwinkern rauszögerngroßes Grinsen
12.11.2006 21:58 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
gioenu gioenu ist weiblich
Marco I Love You!!! <3


images/avatars/avatar-22316.jpg

Dabei seit: 07.05.2005
Beiträge: 2.024
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ja genau! dem chunnts de würkläch super fröhlich

__________________

12.11.2006 22:16 gioenu ist offline E-Mail an gioenu senden Homepage von gioenu Beiträge von gioenu suchen Nehmen Sie gioenu in Ihre Freundesliste auf
Black Katrin Black Katrin ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 22.11.2005
Beiträge: 7.125
Herkunft: Schweiz

Themenstarter Thema begonnen von Black Katrin
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

so ende weg Zunge raus

werd weiter schreiben am Mittwoch den cih... nachem franz test falls ich ihn überlebegroßes Grinsen
13.11.2006 16:25 Black Katrin ist offline Homepage von Black Katrin Beiträge von Black Katrin suchen Nehmen Sie Black Katrin in Ihre Freundesliste auf
.pastii
.just h o l d me.


images/avatars/avatar-37549.jpg

Dabei seit: 19.06.2006
Beiträge: 293

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Kuuhl e Gschicht uf Schwiezerdütsch xD

Also mier gfallts sehr guet, hans no mega spannend gfunde und bi gspannt uf wieteri Teil.. großes Grinsen

A und i bi ou e Mischmasch us fasch aln Diäläkte us dr Schwiiz xD
Frog mi nit was aber fasch aoues Zunge raus

Froi mi uf wiiteri Taile großes Grinsen

__________________
Gibberwell Lady
a dream comes true

16.11.2006 17:46 .pastii ist offline E-Mail an .pastii senden Beiträge von .pastii suchen Nehmen Sie .pastii in Ihre Freundesliste auf
gioenu gioenu ist weiblich
Marco I Love You!!! <3


images/avatars/avatar-22316.jpg

Dabei seit: 07.05.2005
Beiträge: 2.024
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hey mittwuch isch verbii! fröhlich würdmi sehr überne nöiä teil fröiä! fröhlich
heschs bis etz ächt guät gschribä! fröhlich

__________________

17.12.2006 18:14 gioenu ist offline E-Mail an gioenu senden Homepage von gioenu Beiträge von gioenu suchen Nehmen Sie gioenu in Ihre Freundesliste auf
Seiten (2): « vorherige 1 [2] Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Gegen Bilderklau - Das Original » Prosa, Epik, Kunst » Schreibecke » Geschichten » Ä Gschicht für d'schwitzer Härze - s'Ändi?

Impressum

Forensoftware: Burning Board, entwickelt von WoltLab GmbH