Gegen Bilderklau - Das Original

Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Statistik Chat Karte Zur Startseite

Gegen Bilderklau - Das Original » Userzentrum » Usertreffen » Schweizertreff II » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (21): « erste ... « vorherige 2 3 [4] 5 6 nächste » ... letzte » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Schweizertreff II
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

da im dorf sidn glazub mer xi+loooooooooooooooooooooooooooool+ +ablach+
sind er so am strasserand ghocket und hend gfötelet??????
da isch ja mal geil eh großes Grinsen +hüpfz+
er hend eu wahrschinli zwenig gachtet dasd du mich no in erinnerig hetisch....
bi bi de lehrer ghocket.... ganz am rand und d kollegin het mega vill chpis gha....

vilicht magsch di erinnere
wer vo dene bisch du (xi)?

@chiara: ich glubbs ned.....


@thread: wa mached mer jetzt? vo mer us uf bern het nüt degege!
ha ebe grad d erlaubnis vo minere mum becho ihri sautüüür kamera zwüschedurre chli z bruche!!!


melööööö

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

23.09.2005 16:20 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

mir mache e kompromis!
da einigi ja ganz u gar nid uf bärn wei cho...
mir maches eifach z bärn. z letschte mau isch es z züri gsi. u itz haut mau nid
nächst mau isch es de nid ds züri u nid z bärn, süsch irgendwo...

iverstande?

lg sara
23.09.2005 16:55 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

also ich chum gern uf bern! vorher woni noni gwüsst ha das i d kamera dörf hets mi irgendwie liecht agschisse jetzt isch aber easy!
ich denk au das es s nögscht mal vilicht z aarau isch oder irgendwo susch. ich cha alli verstah wo vo bern oder umgebig chömed das sies au mol wettet das es bi ihen i de nöchi isch!¨

melöööö

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

23.09.2005 17:07 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
Cidi Cidi ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-23395.gif

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.455

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

d'sara setztsech düre^^
bi aber der gliche meinig!
für nach züri hani o e stnd müässä fahre, iz chöi tier der wäg mache^^ (nid bös gmeint!!)
23.09.2005 17:40 Cidi ist offline E-Mail an Cidi senden Beiträge von Cidi suchen Nehmen Sie Cidi in Ihre Freundesliste auf
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

also mit mir chönd er uf jede fau rechne wenn ich a dem tag cha!

melööö

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

23.09.2005 17:47 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
Frisby
Mitglied


images/avatars/avatar-8673.gif

Dabei seit: 19.02.2005
Beiträge: 508
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

wär au iferstande met bärn

__________________



Jared Leto

23.09.2005 17:54 Frisby ist offline E-Mail an Frisby senden Beiträge von Frisby suchen Nehmen Sie Frisby in Ihre Freundesliste auf
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von Cidi
d'sara setztsech düre^^
bi aber der gliche meinig!
für nach züri hani o e stnd müässä fahre, iz chöi tier der wäg mache^^ (nid bös gmeint!!)


hehe, geng, +lol+

wärdes de scho no gnue früech merke! weh ig cha/darf cho!

auso de mache mer bärn! am 12.Oktober? isch e mittwuch! wär doch guet für aui oder? +lol+ ämu für mi! hehe

lg sara

ps: bitte denn, denn cha ig!
23.09.2005 18:13 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

chunt druf ah wenn ich chum erscht i de nacht vom euopapark hei darum..
also wenn mers so uf die halb 1-halb 2 verleged isch easy!

melöööö

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

23.09.2005 18:15 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von *emely*
da im dorf sidn glazub mer xi+loooooooooooooooooooooooooooool+ +ablach+
sind er so am strasserand ghocket und hend gfötelet??????
da isch ja mal geil eh großes Grinsen +hüpfz+
er hend eu wahrschinli zwenig gachtet dasd du mich no in erinnerig hetisch....
bi bi de lehrer ghocket.... ganz am rand und d kollegin het mega vill chpis gha....

vilicht magsch di erinnere
wer vo dene bisch du (xi)?

@chiara: ich glubbs ned.....


@thread: wa mached mer jetzt? vo mer us uf bern het nüt degege!
ha ebe grad d erlaubnis vo minere mum becho ihri sautüüür kamera zwüschedurre chli z bruche!!!


melööööö


geiiillll großes Grinsen großes Grinsen großes Grinsen mmm.. die mit de schwarze hose und em bikino oberteil. die chlinscht glaubs.. ha bruuni hoor gah.. villicht hesch mich no im Zug gse, oisi lehrerin esch extra immer vor mich here gstande, well oii type gnervt händ ((; Näi cha mich nöm a dich erinnere.. ich weiss nor oii riise truppe und denn händ alli so glueget gah *grööl* zeig mal es foti, villicht weiss ichs denn wider (((;


mm.. isch da i de ferie? ich würds besser finde, wenn mer amene wuchenänd machet.. will i de ferie.. weiss halt ned öb ich weg gang oder ned.. vellecht am erschte wochenänd i de ferie? (isch glaubs de 29/30.9)
lg Desii
23.09.2005 18:32 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

cool+lol+
jo ma luge vilicht find i eis...
hesch du glaubs locke und bisch ma ufd stress gstande und hesch mal so e blondine und en typi gfötelet? ich ah die glaub no so wage in erinnerig...
jo emr hend al so glueget well mer so k.o. xi sind und mer eifach irgendöpis zum guge brucht hend...+lol+
vilicht magsch di no a so en chlien typi (chli dunkelhütig, dunkli hoor und zimli chli) erinnere. er isch mega luut xi und so... da isch de garim! de isch hüt voll drunder cho bi de lehrerin.. sie het in verdammt zämegschisse...
oder de michel chönnt au no blibe.. gross, blondi ufgstellti hoor und glaubs bim garim gstande...


also da wuchenend (s erschte) chani ned.. cha en isi go aluege woni so wies usgseht amel dörf rite. (isch sit mehrere jahre schwizermeischter vilicht kännt en ja öper, het da johr au erschte gmacht...

ich freu mi uf jede fall u mega und hoff das i döff cho!

melöööö

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

23.09.2005 19:04 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

auso ig bi vom 24.9-8.10 i de ferie! *auf sigi schiel*
da cha ig natülech nid! aber am wuchenändi vom 15.10 u 16.10 wär no easy!
äbä u süsch cha ig haut nid! weiss scho, dir chöit öich ja o nid nach mir richte, aber wär no so cool we ig das mau o chännt der bi si!

lg sara
23.09.2005 19:24 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
Cidi Cidi ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-23395.gif

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.455

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

neiii!!!!
bittebittebitte nid denn!! denn bini ide ferie!!!mir chöme ersch am 14. zrugg...
23.09.2005 19:43 Cidi ist offline E-Mail an Cidi senden Beiträge von Cidi suchen Nehmen Sie Cidi in Ihre Freundesliste auf
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ja 15 würd viellech o no ga...
lg sara
23.09.2005 19:58 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
Doflo
Mitglied


images/avatars/avatar-3837.gif

Dabei seit: 29.06.2005
Beiträge: 1.074

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Aaalso. Gaaaanz langsam. großes Grinsen
Wer hetti öberhaupt Interessi z'cho?
Wer isch wenn i de Ferie/ned ome?
Wer isch mit em Standort Bärn iverschtande?
Wer chont vo wo? (kt.)
Möched mer doch eifach mol e lischte. smile

Doflo -- Luzern -- 8.10-16.10 abwesend


Schriibed doch die andere Schwiizer i dem Forum au no a, ond froged ob sie wettid cho. großes Grinsen

Ich bin öbrigens mit Bärn iverschtande. xD

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Doflo: 23.09.2005 20:40.

23.09.2005 20:39 Doflo ist offline E-Mail an Doflo senden Beiträge von Doflo suchen Nehmen Sie Doflo in Ihre Freundesliste auf
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wer hetti öberhaupt Interessi z'cho? IG, sara1991
Wer isch wenn i de Ferie/ned ome? 24.9.-8.10. (Doflo, mir werde üs nie gseh! ^^)
Wer isch mit em Standort Bärn iverschtande? jo sicher doch! +lol+
Wer chont vo wo? kanton bärn, köniz, gasel

lg sara
23.09.2005 20:52 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
Doflo
Mitglied


images/avatars/avatar-3837.gif

Dabei seit: 29.06.2005
Beiträge: 1.074

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Jo. Söscht müessted mer halt während de Schuelziit en Termin abmache. großes Grinsen (Wochenend)

Doflo -- Luzern -- 8.10-16.10 abwesend
sara1991 -- Bärn -- 24.9-8.10 abwesend
23.09.2005 21:46 Doflo ist offline E-Mail an Doflo senden Beiträge von Doflo suchen Nehmen Sie Doflo in Ihre Freundesliste auf
Lichtfee Lichtfee ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 04.08.2005
Beiträge: 377

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Joa auso hie mau mini Antworte:

Wer hetti öberhaupt Interessi z'cho? Ig, Lichtfee
Wer isch wenn i de Ferie/ned ome? 9.10 - 15.10
Wer isch mit em Standort Bärn iverschtande? Jaaaaaaaa sowiso!
Wer chont vo wo? Kanton Bern, Schwarzenburg

Ja i wüerd mi mega fröie wenni au chönnt cho!
cu
Lumia

__________________

23.09.2005 21:47 Lichtfee ist offline E-Mail an Lichtfee senden Beiträge von Lichtfee suchen Nehmen Sie Lichtfee in Ihre Freundesliste auf
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wer hetti öberhaupt Interessi z'cho? ich desii
Wer isch wenn i de Ferie/ned ome? weissi noni, well ev. muessi goge schnoppere..
Wer isch mit em Standort Bärn iverschtande? Joaaa isch guet.. sicher schön ((:
Wer chont vo wo? (kt.) Kanton Aargau-> nöchi bade

lg Desi
24.09.2005 09:22 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
Cidi Cidi ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-23395.gif

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.455

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Doflo -- Luzern -- 8.10-16.10 abwesend
sara1991 -- Bärn -- 24.9-8.10 abwesend
Lichtfee -- Bärn -- 9.10 - 15.10 abwesend
cando -- Argau -- ?
Cidi -- Bärn -- 1.10-14.10 abwesend

düät doch grad liste wiiterfüärä, de blibts übersuchtlecher!
24.09.2005 09:49 Cidi ist offline E-Mail an Cidi senden Beiträge von Cidi suchen Nehmen Sie Cidi in Ihre Freundesliste auf
Frisby
Mitglied


images/avatars/avatar-8673.gif

Dabei seit: 19.02.2005
Beiträge: 508
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Doflo -- Luzern -- 8.10-16.10 abwesend
sara1991 -- Bärn -- 24.9-8.10 abwesend
Lichtfee -- Bärn -- 9.10 - 15.10 abwesend
cando -- Argau -- ?
Cidi -- Bärn -- 1.10-14.10 abwesend
Frisby-Luzern-7-19.10 abwesend

__________________



Jared Leto

24.09.2005 10:14 Frisby ist offline E-Mail an Frisby senden Beiträge von Frisby suchen Nehmen Sie Frisby in Ihre Freundesliste auf
Seiten (21): « erste ... « vorherige 2 3 [4] 5 6 nächste » ... letzte » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Gegen Bilderklau - Das Original » Userzentrum » Usertreffen » Schweizertreff II

Impressum

Forensoftware: Burning Board, entwickelt von WoltLab GmbH