Gegen Bilderklau - Das Original

Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Statistik Chat Karte Zur Startseite

Gegen Bilderklau - Das Original » Userzentrum » Usertreffen » Schweizertreff II » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (21): « vorherige 1 2 [3] 4 5 nächste » ... letzte » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Schweizertreff II
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Lichtfee Lichtfee ist weiblich
Mitglied


Dabei seit: 04.08.2005
Beiträge: 377

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hey Leute
I würdi filicht ou cho!
Bärn wäri für mi optimau da i mitem zug nur 30min. ha uf Bern!
Joa ich ha abem samsti drei wuche Ferie abr bi vom 9.10-15.10 imne Lager z Adelbode!
cu
euri
Lichtfee

__________________

21.09.2005 16:28 Lichtfee ist offline E-Mail an Lichtfee senden Beiträge von Lichtfee suchen Nehmen Sie Lichtfee in Ihre Freundesliste auf
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von Lichtfee
Hey Leute
I würdi filicht ou cho!
Bärn wäri für mi optimau da i mitem zug nur 30min. ha uf Bern!
Joa ich ha abem samsti drei wuche Ferie abr bi vom 9.10-15.10 imne Lager z Adelbode!
cu
euri
Lichtfee


wuaaa adelbode ((: Wa för es Lagerhuus? Bergblick oder so was? Oder imene 'Altersheim' ? Ich chönt wette, dass er zu de Engstligewasserfäll müend latsche.. würd oi jedefalls vill spass wünsche *isfüschtlilacht*
Bin for 3 woche oder so au grad in Adelbode imene Lager gsii. Esch no geil det.. Schriib mal i was förnes Huus ihr gönd.


Demfall ned i de Ferie? Guut muess nämli no goge Schnoppere *keiahnighetförwasaberdasischjaehnäbesach(:*
Lg Desi
21.09.2005 17:43 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
sweet-lime sweet-lime ist weiblich
blablubb.


images/avatars/avatar-28354.jpg

Dabei seit: 29.06.2005
Beiträge: 630
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hallo zämä^^

__________________
crazykilla
21.09.2005 17:59 sweet-lime ist offline E-Mail an sweet-lime senden Beiträge von sweet-lime suchen Nehmen Sie sweet-lime in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von sweet-lime anzeigen
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

auso bärn wäri eifach geniau! voraum wüu ig mit em bös nume grad ca. 20 minute ha! hehe!
z bärn hets viu schöns, dr rosegarte(isch äuä chli ohni blüete), dr bärägrbae, ds däuhölzli <-- das isch super! bi scho 100 mau gsi u chönnt no mau so viu gah, isch zwar nid e so gross...
d aare isch o schöm, aber ig weiss nid wies im däuhölzli usgseht wägä dr überschemmig, z letschte mau isch aues tschüss u ade gsi! ig gloub ihne isch das mau wieder e biber abgoue
ga shoppe wäri o cool (wär übernimmt mini chöste?)het ämu cooli lädä! aber scho so doflo! wäri vou für bärn! ig chönnt vom 9.10.-16.10 oder denn ha ig ämu ferie! u am wuchänändi vom 22.10 wetti lieber nid, da ha ig geburi u ja scho aues verplant u wett dasmau unbedingt cho!!
auso, wieder schribe e habue roman. ja fänds hennä cool!
ja o z bärn ir stadt ine hets viu zum luege, mä cha sogar uf ne brunne ufe wie da die töggle ga härä stah!

weh mers so würe mache wie d anna(rainy) het gseit?

wür mi hennä mega giga fescht fröie!

lg sara

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von sara1991: 21.09.2005 20:24.

21.09.2005 20:22 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
Cidi Cidi ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-23395.gif

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.455

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Jaa, bärn!!!
Ich für mi o nume 20 min fahrt! womer würde anega wär mir egau! eifach bittebittebitte nid vom 1.10 bis ca. 14.10!!! denn bini nid da...
21.09.2005 20:34 Cidi ist offline E-Mail an Cidi senden Beiträge von Cidi suchen Nehmen Sie Cidi in Ihre Freundesliste auf
Frisby
Mitglied


images/avatars/avatar-8673.gif

Dabei seit: 19.02.2005
Beiträge: 508
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Aso wenn mer nor einfach ine Stadt wöret go wär ech eher för Zöri oder Luzärn.
Aber Bärn wär secher au loschtig

__________________



Jared Leto

22.09.2005 10:07 Frisby ist offline E-Mail an Frisby senden Beiträge von Frisby suchen Nehmen Sie Frisby in Ihre Freundesliste auf
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

@ cando: bi au erscht grad z adelbode xi mit de klass!
mer hend au müsse zu de engstligefäll+miniaaaaaaaaarmefüess+
und no uf so en berg.... de sind mer mit em tritinet abegfätz+huuuueregeilxi+

mer sind in hari's chalet xi....

@thema: uf bern würd i nur cho wenns würkli nüm anders gaht ich müsst susch halt huere lang fahre udn ich kenn mi überhaupt ned us und so...
ich wür gern irgendwo an see go quatsche je nach tempratur evt. go bade...
halt ned so es risigs tra tra...

meli

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

22.09.2005 12:17 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von *emely*
@ cando: bi au erscht grad z adelbode xi mit de klass!
mer hend au müsse zu de engstligefäll+miniaaaaaaaaarmefüess+
und no uf so en berg.... de sind mer mit em tritinet abegfätz+huuuueregeilxi+

mer sind in hari's chalet xi....

@thema: uf bern würd i nur cho wenns würkli nüm anders gaht ich müsst susch halt huere lang fahre udn ich kenn mi überhaupt ned us und so...
ich wür gern irgendwo an see go quatsche je nach tempratur evt. go bade...
halt ned so es risigs tra tra...

meli


Je mer sind au goge Trottinetle.. 3 mal großes Grinsen und am fritig det obe goge cup ässe (wills ja denn billiger sind) ((: Chonsch du vom schöftland oder so?

Wäg Luzern, wär au ned schlächt, chönde mer grad no en bsuech im Kino mache ((:

Lg Desi
22.09.2005 13:07 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
Frisby
Mitglied


images/avatars/avatar-8673.gif

Dabei seit: 19.02.2005
Beiträge: 508
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het no en Idee. Wie wärs metem Alpamare?

__________________



Jared Leto

22.09.2005 13:31 Frisby ist offline E-Mail an Frisby senden Beiträge von Frisby suchen Nehmen Sie Frisby in Ihre Freundesliste auf
Doflo
Mitglied


images/avatars/avatar-3837.gif

Dabei seit: 29.06.2005
Beiträge: 1.074

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Also, ofs Alpamare hett ich jetzt ned so luscht.
Vo allne Vorschläg gfallt mer bis jetzt Bärn immer no am beschte. großes Grinsen

emely, vo wo chonsch du denn?
22.09.2005 17:28 Doflo ist offline E-Mail an Doflo senden Beiträge von Doflo suchen Nehmen Sie Doflo in Ihre Freundesliste auf
Danielle Danielle ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-15492.gif

Dabei seit: 19.04.2005
Beiträge: 1.760
Herkunft: Schweiz

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

AarauAugenzwinkern
22.09.2005 17:52 Danielle ist offline E-Mail an Danielle senden Beiträge von Danielle suchen Nehmen Sie Danielle in Ihre Freundesliste auf
sara1991 sara1991 ist weiblich
Summerchild


images/avatars/avatar-38493.jpg

Dabei seit: 26.05.2005
Beiträge: 4.549
Herkunft: Bern

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hei dir, ig finge bärn o am beschte!
z letschte mau isch es z züri gsi, auso itz mau chli näch für üs!
mir(guet ig nid, aber die angere) hei o müesse lang zug fahre!
wieso dir nid o mau? ig finge z alpemare o nid e so ne gueti idee!
isch chli tüür u nid e so z richtige für e nang z kennälerne!

mir maches doch eifach z bärn u gö chli ar aare na oder so!
eifach e chli zämä si! muess gar nid i ne zoo oder süsch öbis si....

bitte machets amne tag wo ig o chönnti cho!!!

lg sara
22.09.2005 18:01 sara1991 ist offline Homepage von sara1991 Beiträge von sara1991 suchen Nehmen Sie sara1991 in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie sara1991 in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von sara1991 anzeigen
Doflo
Mitglied


images/avatars/avatar-3837.gif

Dabei seit: 29.06.2005
Beiträge: 1.074

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Daniell, chonsch du vo aarau, oder d'emely? Vo det wäreds jo nor ca. 1 Stund (bzw. ca 45 min), wäri also öberhaupt ned wiit, zumal ich fascht zwoi Stond Fahrt hätti... Augenzwinkern
22.09.2005 18:24 Doflo ist offline E-Mail an Doflo senden Beiträge von Doflo suchen Nehmen Sie Doflo in Ihre Freundesliste auf
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ich ha 70 min. also machbar (för uf bern)
Hrhr, bin grad mini mère am überschnörre, dassi am Samstig a die Show dörf ((:
Lg Desi
22.09.2005 18:31 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
Cidi Cidi ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-23395.gif

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.455

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von *emely*
@ cando: bi au erscht grad z adelbode xi mit de klass!
mer hend au müsse zu de engstligefäll+miniaaaaaaaaarmefüess+
und no uf so en berg.... de sind mer mit em tritinet abegfätz+huuuueregeilxi+

mer sind in hari's chalet xi....

meli


Hei, genau das heimer denn o gmacht, si o i hari's chalet gsi!

Vo mir wärs nume 20 min^^
u ja, irgendwie z letschte mau heimer so ke ziit gha um mittendand z rede u so... wär o für eifach chli umezhange^^
22.09.2005 20:22 Cidi ist offline E-Mail an Cidi senden Beiträge von Cidi suchen Nehmen Sie Cidi in Ihre Freundesliste auf
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von Cidi
Zitat:
Original von *emely*
@ cando: bi au erscht grad z adelbode xi mit de klass!
mer hend au müsse zu de engstligefäll+miniaaaaaaaaarmefüess+
und no uf so en berg.... de sind mer mit em tritinet abegfätz+huuuueregeilxi+

mer sind in hari's chalet xi....

meli


Hei, genau das heimer denn o gmacht, si o i hari's chalet gsi!

Vo mir wärs nume 20 min^^
u ja, irgendwie z letschte mau heimer so ke ziit gha um mittendand z rede u so... wär o für eifach chli umezhange^^


isch das es 'altersheim' oder so? großes Grinsen Vo wo chonsch du? Wenn sind ihr dete gsii? Es het dete ebe so zwei klasse gah au vo de schwiiz met dene hämmers loschtig gah.. villicht isch ja wär voi oi debii ((((:
lg Desi
22.09.2005 20:25 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
*emely* *emely* ist weiblich
multicolore


images/avatars/avatar-14757.gif

Dabei seit: 20.04.2005
Beiträge: 1.803
Herkunft: vom schööne Schwitzerland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

neeee da isch ke altersheim xi gell cidi+lol+
sind er im vordere oder im hindere teil xi? mer im hintere!
cando es cha si das mer eus mal gseh hend (mer hend mal klasse xe doch öpis mit ne gmacht hend mer ned)
sind ihr mal im dorf xi? wenn sidn ihr gange? mit e bizli glück sind er die klass xi wo mer eus so drüber ufgregt hend großes Grinsen
mer sind vom 27.8 - 3.9 oder so xi

wegem thema: ich hät öpe e 1h hani grad xe. da wär easy!
also vo mer us uf bärn het sogar e cam!!!!+freuz+
leider e analogi aber da isch mer eigentli grad schnuppe großes Grinsen
+mineremumihritüüüüüüüürlkamerastell+

meli

__________________

Vielen Dank für den Ava by www.thewhitewhisper.com
Hast du mich lieb?

22.09.2005 21:04 *emely* ist offline E-Mail an *emely* senden Beiträge von *emely* suchen Nehmen Sie *emely* in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von *emely* anzeigen
cando cando ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-19806.jpg

Dabei seit: 10.02.2005
Beiträge: 553

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von *emely*
neeee da isch ke altersheim xi gell cidi+lol+
sind er im vordere oder im hindere teil xi? mer im hintere!
cando es cha si das mer eus mal gseh hend (mer hend mal klasse xe doch öpis mit ne gmacht hend mer ned)
sind ihr mal im dorf xi? wenn sidn ihr gange? mit e bizli glück sind er die klass xi wo mer eus so drüber ufgregt hend großes Grinsen
mer sind vom 27.8 - 3.9 oder so xi

wegem thema: ich hät öpe e 1h hani grad xe. da wär easy!
also vo mer us uf bärn het sogar e cam!!!!+freuz+
leider e analogi aber da isch mer eigentli grad schnuppe großes Grinsen
+mineremumihritüüüüüüüürlkamerastell+

meli


uuu näi oder? esch en sämi s. im lager gsii? loooooooooooooool.
näi mit oi hämmer nüüt gmacht usser im zug gschnöret und ois gnervt, dass de jan und de sämi und so mich gfötelet händ (;
aber s het ebe no e klass gah.. weiss ned vo wo..
mit dene isch au no loschtig gsii..
muaaa er sind doch im dorf hinder ois ghocket? hehehehehehe wo er sone versammlig gah händ am mittwoch nomitag????? großes Grinsen großes Grinsen großes Grinsen

Edit: Joo das bizli glöck hani würkli. mer sind gnau denn au im lager gsii (((: säg im sämi ond im jan mol en grues vo de desiii oder susi (1/2/3/4)oder was au emmer ((:

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von cando: 22.09.2005 21:58.

22.09.2005 21:56 cando ist offline E-Mail an cando senden Beiträge von cando suchen Nehmen Sie cando in Ihre Freundesliste auf
Chiara Chiara ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-16081.jpg

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.345

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Chünt vo üch öber va dr nachi Pfäffike ZH?

__________________



Ava und Sigi sind von Mohikan_girl

23.09.2005 14:59 Chiara ist offline E-Mail an Chiara senden Beiträge von Chiara suchen Nehmen Sie Chiara in Ihre Freundesliste auf
Cidi Cidi ist weiblich
Mitglied


images/avatars/avatar-23395.gif

Dabei seit: 09.02.2005
Beiträge: 1.455

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von *emely*
neeee da isch ke altersheim xi gell cidi+lol+
sind er im vordere oder im hindere teil xi? mer im hintere!
cando es cha si das mer eus mal gseh hend (mer hend mal klasse xe doch öpis mit ne gmacht hend mer ned)
sind ihr mal im dorf xi? wenn sidn ihr gange? mit e bizli glück sind er die klass xi wo mer eus so drüber ufgregt hend großes Grinsen
mer sind vom 27.8 - 3.9 oder so xi

wegem thema: ich hät öpe e 1h hani grad xe. da wär easy!
also vo mer us uf bärn het sogar e cam!!!!+freuz+
leider e analogi aber da isch mer eigentli grad schnuppe großes Grinsen
+mineremumihritüüüüüüüürlkamerastell+

meli


das si äuä nid mir gsi. si irgendeinisch im 2004 im juni gsi^^
glub es isch der vorder teil gsi.
23.09.2005 16:14 Cidi ist offline E-Mail an Cidi senden Beiträge von Cidi suchen Nehmen Sie Cidi in Ihre Freundesliste auf
Seiten (21): « vorherige 1 2 [3] 4 5 nächste » ... letzte » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Gegen Bilderklau - Das Original » Userzentrum » Usertreffen » Schweizertreff II

Impressum

Forensoftware: Burning Board, entwickelt von WoltLab GmbH